Wilt u verkeer naar uw website?
Als u wilt dat mensen kopen wat u verkoopt, is het antwoord JA!
Denk hier eens over na…
U bent een bedrijfseigenaar of u biedt een dienst aan die mensen nodig hebben en/of willen. Gezien het digitale tijdperk waarin we leven, zou wat u verkoopt zeker baat hebben bij een website. Kijk eens naar Web Presence for Small Business: Overwhelmed and Left in the Dust om meer te leren over de voordelen van het cultiveren van een sterke aanwezigheid op het web.
Als je eenmaal een website hebt, is een belangrijke vraag die je jezelf of degene die je site beheert moet stellen:
- Hoe krijg ik verkeer naar mijn website?
- Weten mensen eigenlijk wel dat mijn website bestaat?
- Als een boom valt in een bos … en niemand is in de buurt om het te horen … maakt het een geluid?
- Op dezelfde manier, als je een website hebt…en niemand bezoekt…. bestaat het eigenlijk wel?
Bij SEO voor Boekhouders, ben ik altijd blij als iemand me vraagt hoe ze verkeer naar hun website kunnen krijgen. Dit vertelt me dat ze niet alleen bezig zijn met het nieuwe glimmende object-de website. Ze proberen niet simpelweg een hokje aan te vinken door te zeggen dat ze een website hebben.
Immers, wat is het punt van het investeren in een nieuwe website, als niemand bezoekt?
In de post Web Design Bedrog: Is Uw Website Geoptimaliseerd, bespraken we het belang en de voordelen van een elegant ontworpen, volledig geoptimaliseerde website. Nu wil ik me concentreren op hoe u webverkeer naar uw website kunt leiden.
De twee bewezen, meest effectieve manieren om verkeer naar uw website te leiden zijn:
- Zoekmachine Optimalisatie (SEO)
- Digitale Marketing
- SEO gebruiken om webverkeer te verhogen
Veel ondernemers hebben gehoord van SEO. Echter, gezien de dubbelzinnigheid van het concept, begrijpen de meesten niet helemaal wat het betekent, wat het kan doen voor uw bedrijf, of hoe het verkeer naar uw website kan leiden.
Dit is volkomen logisch, want … waarom zou je?
Als je een fotograaf, tandarts, restauranteigenaar, salon eigenaar, fysiotherapeut, accountant, of een ander type bedrijf eigenaar, je bent een expert in uw branche. Je hebt ofwel geen zin of geen tijd om een webdesigner, digitale marketeer of SEO-expert te worden.
Op dezelfde manier, als je tand pijn doet, zal ik je zeker niet vertellen om naar mijn huis te komen zodat ik een gaatje kan vullen.
Noch zou ik mijn fotografiediensten aanbieden voor je aanstaande bruiloft omdat ik foto’s maak met mijn iPhone….
Elk van deze scenario’s betrof situaties waarin ik een expert zou zoeken. Op dezelfde manier wilt u leren hoe u verkeer naar uw website kunt leiden, dus laat SEO voor boekhouders u helpen een strategie te formuleren om uw website zichtbaar te maken.
Dus, hoe begint u met SEO?
We zullen dit bericht opvolgen met een uitleg over wat SEO is, de verschillende soorten SEO, hoeveel SEO kost, en hoe u een SEO strategie kunt formuleren die voor u werkt!